Rustige, ontspannen sfeer. Goede styliste, tevreden over het resultaat
Réalisé par Cátia•Ongles en gel
Suzanne•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Zeer aangenaam en goede service
Réalisé par Cátia•Maquillage
Anonyme•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
perfect :)
Réalisé par Eva•Vernis semi-permanent mains
Teele•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Zeer slechte ervaring. Mijn gelnagels zien er niet uit en als dat niet genoeg is heeft ze heel mijn natuurlijke nagels kapot geveild bij het verwijderen van mijn oude set. Ik raad dit salon niet aan
Réalisé par Cátia•Retouche de faux ongles
Anonyme•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Zeer aangename sfeer, zeer beleefd, vriendelijk en aangenaam in de omgang. De behandeling is goed en proper uitgevoerd. Het waxen werd grondig uitgevoerd waarbij rekening gehouden werd met het welzijn van de klant en de hygiëne. Een aangenaam salon met goede kwaliteit behandelingen.
Réalisé par Cátia•Épilation aisselles et bras femme