Het is altijd een momentje om te ontspannen en Laetitia levert uitstekende kwaliteit.
Een top salon
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
DUCHENE•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer tevreden bij Beauty Bar & Boutique!
Behandeling door Laetitia•Manicure
Anneleen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk!
ManicureToon alles…
Annelore•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel gezellige omgeving, top services! Super tevreden van de gellak - elke keer opnieuw.
Behandeling door Laetitia•Gellak pedicure
Emilie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga hier al een tijdje om mijn nagels te laten doen en ben elke keer weer verbaasd van het resultaat. Altijd super mooi afgewerkt, nooit iets op aan te merken!