Steeds vriendelijk en attent en ze kennen hun vak. Nagels altijd perfect gedaan. Steeds tevreden.
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
Liliane•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke ontvangst altijd! Mijn wenkbrauwen worden zorgvuldig gedaan en er wordt ook altijd rekening gehouden met mijn wensen.
Behandeling door Laetitia•Wenkbrauwen waxen
Yasmine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service, groot aanbod & altijd heel vriendelijke ontvangst!
Manicure
Anneleen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben zo content dat ik dit salon heb gevonden: het is er gezellig, heel proper en de behandeling is top ! Bovendien zeer centraal gelegen. De dames zijn super vriendelijk.