Steeds vriendelijk en attent en ze kennen hun vak. Nagels altijd perfect gedaan. Steeds tevreden.
Réalisé par Laetitia•Retouche de faux ongles
Liliane•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Super vriendelijke ontvangst altijd! Mijn wenkbrauwen worden zorgvuldig gedaan en er wordt ook altijd rekening gehouden met mijn wensen.
Réalisé par Laetitia•Épilation des sourcils à la cire
Yasmine•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Top service, groot aanbod & altijd heel vriendelijke ontvangst!
Manucure
Anneleen•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Ben zo content dat ik dit salon heb gevonden: het is er gezellig, heel proper en de behandeling is top ! Bovendien zeer centraal gelegen. De dames zijn super vriendelijk.