Steeds vriendelijk en attent en ze kennen hun vak. Nagels altijd perfect gedaan. Steeds tevreden.
Treatment by Laetitia•Nail Refill
Liliane•almost 2 years ago
Verified review
Super vriendelijke ontvangst altijd! Mijn wenkbrauwen worden zorgvuldig gedaan en er wordt ook altijd rekening gehouden met mijn wensen.
Treatment by Laetitia•Eyebrow Waxing
Yasmine•almost 2 years ago
Verified review
Top service, groot aanbod & altijd heel vriendelijke ontvangst!
Manicure
Anneleen•almost 2 years ago
Verified review
Ben zo content dat ik dit salon heb gevonden: het is er gezellig, heel proper en de behandeling is top ! Bovendien zeer centraal gelegen. De dames zijn super vriendelijk.