Het is altijd een momentje om te ontspannen en Laetitia levert uitstekende kwaliteit.
Een top salon
Réalisé par Laetitia•Retouche de faux ongles
DUCHENE•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Altijd zeer tevreden bij Beauty Bar & Boutique!
Réalisé par Laetitia•Manucure
Anneleen•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Heerlijk!
Épilation du visage femmeVoir plus...
Annelore•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Heel gezellige omgeving, top services! Super tevreden van de gellak - elke keer opnieuw.
Réalisé par Laetitia•Vernis semi-permanent pieds
Emilie•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Ik ga hier al een tijdje om mijn nagels te laten doen en ben elke keer weer verbaasd van het resultaat. Altijd super mooi afgewerkt, nooit iets op aan te merken!