Ik kom al van in het begin bij Beauty Bar & Boutique en ben super tevreden van zowel Laetitia als Charlotte. Altijd een gezellige sfeer, leuke babbels en super mooie nagels!
Vernis semi-permanent mains
Heleen•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Altijd perfect!
Réalisé par Laetitia•Retouche de faux ongles
Chana•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Altijd een verwennerij om bij Laetitia langs te komen. Pedicure, gelnagels, het resultaat is telkens perfectie. Haar vriendelijkheid is de kers op de taart! Kijk alvast uit naar m’n volgende afspraak :)
Réalisé par Laetitia•Beauté des pieds
Elodie•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Super content van mijn gellak op handen & voeten!
De behandeling is ook ontspannend & gezellig in deze boutique.
Vernis semi-permanent pieds
Sophie•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Altijd mega blij met mijn nagels. Ze staan open voor leuke ideeën en ze blijven lang mooi. De gezelligste plek voor een uurtje me time en bijbabbelen met Leatitia en Charlotte. Vaste klant, waarschijnlijk voor nog lang 😉