Ik kom al van in het begin bij Beauty Bar & Boutique en ben super tevreden van zowel Laetitia als Charlotte. Altijd een gezellige sfeer, leuke babbels en super mooie nagels!
Gellak manicure
Heleen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd perfect!
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
Chana•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een verwennerij om bij Laetitia langs te komen. Pedicure, gelnagels, het resultaat is telkens perfectie. Haar vriendelijkheid is de kers op de taart! Kijk alvast uit naar m’n volgende afspraak :)
Behandeling door Laetitia•Pedicure
Elodie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super content van mijn gellak op handen & voeten!
De behandeling is ook ontspannend & gezellig in deze boutique.
Gellak pedicure
Sophie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mega blij met mijn nagels. Ze staan open voor leuke ideeën en ze blijven lang mooi. De gezelligste plek voor een uurtje me time en bijbabbelen met Leatitia en Charlotte. Vaste klant, waarschijnlijk voor nog lang 😉