Ik heb microblading laten doen . Ik kreeg de juiste informatie. Ik mocht er ook over nadenken. Ook als ik na de behandeling met vragen zit mag ik ze gerust stellen . Het voelde voor de eerste keer heel goed en vertrouwd. Ik raad treatwell voor de volle 100% aan .
Behandeling door Aïce•Permanente make-up (pmu)
Saskia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was top,geweldig! Veer is de beste! 🤩
Gelnagels
Vaso•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben zeer tevreden met het resultaat, zeker een aanrader!
Gellak manicure
Astrid•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke vrouw. Voelde me helemaal op mijn gemak. Ik zou haar aan iedereen aanraden.
Behandeling door Aïce•Permanente make-up (pmu)
Kiana•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aicha topvrouw. Ze weet wat ze doet.Ik ben heeeel perfectionistisch.Ze heeft echt een luisterend oor,geduld naar het geen dat je wilt.Gaat niet overhaast te werk.Ze heeft het echt in haar vingers en een vaste hand wat belangrijk is bij pmu.Niet twijfelen of je al dan niet een afspraak bij Aicha zou boeken.Gewoon doen!Ik neem zelfs mijn zus mee naar haar zonder twijfel omdat ik weet dat ze gewoon super werk leverd.