Heel mooi resultaat... neemt de tijd om alles uit te leggen en vraagt jou mening. Klant tevredenheid is voor haar nummer 1. Een echte aanrader!
Behandeling door Aïce•Permanente make-up (pmu)
Natascha•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppertje in haar vak! Ze weet wat ze doet en waar ze over spreekt. Luistert naar uw wensen en voert uit tot alles perfect is. Lief, vakkundig, ervaren, hygiënisch,...
Behandeling door Aïce•Permanente make-up (pmu)
Yasmine•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🏾
Behandeling door Aïce•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super,ben heel content van mijn nagels.Ook heel vriendelijk hier zien ze me zeker terug.
Gellak manicure
Alicia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Volledig top ! Mijn wenbrouwen zijn weer super mooi !
Zeker een aanrader !
Bedankt voor de goede zorgen !