Heel mooi resultaat... neemt de tijd om alles uit te leggen en vraagt jou mening. Klant tevredenheid is voor haar nummer 1. Een echte aanrader!
Réalisé par Aïce•Maquillage permanent
Natascha•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Toppertje in haar vak! Ze weet wat ze doet en waar ze over spreekt. Luistert naar uw wensen en voert uit tot alles perfect is. Lief, vakkundig, ervaren, hygiënisch,...
Réalisé par Aïce•Maquillage permanent
Yasmine•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
👍🏾
Réalisé par Aïce•Épilation des sourcils au fil
Anonyme•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Super,ben heel content van mijn nagels.Ook heel vriendelijk hier zien ze me zeker terug.
Vernis semi-permanent mains
Alicia•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Volledig top ! Mijn wenbrouwen zijn weer super mooi !
Zeker een aanrader !
Bedankt voor de goede zorgen !