Geweldige ervaring! Aice is super vriendelijk en legt je alles stap voor stap uit om je echt op je gemak te stellen. Het resultaat van mijn bold brows was verbluffend! De complimenten blijven maar komen! ❤️
Réalisé par Aïce•Maquillage permanent
Vezira•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Heel erg blij met m'n PMU! Het is echt prachtig gedaan. Zeer tevreden over Aïce haar service en enorm vriendelijke dame. Nazorg en advies meegekregen. Top!!!
Réalisé par Aïce•Maquillage permanent
Christa•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Super top!!!!
Réalisé par Aïce•Soin du visage micro-aiguilles
Nicoletta•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Waar je de eerste keer naartoe gaat is altijd met een klein hartje. Vertelt waarmee ze rekening mocht houden en ja hoor, she is fabulous!!