Ik heb microblading laten doen . Ik kreeg de juiste informatie. Ik mocht er ook over nadenken. Ook als ik na de behandeling met vragen zit mag ik ze gerust stellen . Het voelde voor de eerste keer heel goed en vertrouwd. Ik raad treatwell voor de volle 100% aan .
Réalisé par Aïce•Maquillage permanent
Saskia•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Alles was top,geweldig! Veer is de beste! 🤩
Ongles en gel
Vaso•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Ben zeer tevreden met het resultaat, zeker een aanrader!
Vernis semi-permanent mains
Astrid•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Hele vriendelijke vrouw. Voelde me helemaal op mijn gemak. Ik zou haar aan iedereen aanraden.
Réalisé par Aïce•Maquillage permanent
Kiana•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Aicha topvrouw. Ze weet wat ze doet.Ik ben heeeel perfectionistisch.Ze heeft echt een luisterend oor,geduld naar het geen dat je wilt.Gaat niet overhaast te werk.Ze heeft het echt in haar vingers en een vaste hand wat belangrijk is bij pmu.Niet twijfelen of je al dan niet een afspraak bij Aicha zou boeken.Gewoon doen!Ik neem zelfs mijn zus mee naar haar zonder twijfel omdat ik weet dat ze gewoon super werk leverd.