Weer helemaal blij met mijn behandeling. Heerlijk verwend en mijn huid voelt super.
Melie•il y a 12 mois
Avis vérifié
Een biab behandeling gehad, heel erg blij met het resultaat! Marieke werkt heel erg secuur en neemt de tijd voor het beste resultaat. Meteen de volgende biab behandeling gepland!!
Bo•il y a 12 mois
Avis vérifié
Weer een super fijne pedicure gehad ❤️
Illana•il y a 12 mois
Avis vérifié
Beste Marieke, alles naar wens. Goede service.
Daniëlle •il y a environ 1 an
Avis vérifié
zeer vriendelijk, goeie service en behandeling, een aanrader