Afspraak gemaakt voor gellak, super warm en goed ontvangen. Marieke weet goed waar ze mee bezig is en legt dit ook goed uit. Heel erg tevreden over de behandeling en meteen de volgende afspraak gemaakt!
Bo•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Weer helemaal happy.
Melie•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Goede en hartelijke ontvangst.
Een lieve vrouw met een hart voor haar beroep en haar klient op de juiste plaats.
Doe zo voort.
Daniëlle •il y a environ 1 an
Avis vérifié
Weer een overtreffende behandeling gehad. Lekker bijkomen en genietend van de aandacht.
Melie•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Vandaag een deep peeling behandeling gehad en vond het heerlijk genieten. Het is weer eens een hele andere soort behandeling en ben benieuwd hoe mijn huid hierop reageert