Weer helemaal blij met mijn behandeling. Heerlijk verwend en mijn huid voelt super.
Melie•12 months ago
Verified review
Een biab behandeling gehad, heel erg blij met het resultaat! Marieke werkt heel erg secuur en neemt de tijd voor het beste resultaat. Meteen de volgende biab behandeling gepland!!
Bo•12 months ago
Verified review
Weer een super fijne pedicure gehad ❤️
Illana•12 months ago
Verified review
Beste Marieke, alles naar wens. Goede service.
Daniëlle •about 1 year ago
Verified review
zeer vriendelijk, goeie service en behandeling, een aanrader