Weer helemaal blij met mijn behandeling. Heerlijk verwend en mijn huid voelt super.
Melie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Een biab behandeling gehad, heel erg blij met het resultaat! Marieke werkt heel erg secuur en neemt de tijd voor het beste resultaat. Meteen de volgende biab behandeling gepland!!
Bo•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een super fijne pedicure gehad ❤️
Illana•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Beste Marieke, alles naar wens. Goede service.
Daniëlle •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer vriendelijk, goeie service en behandeling, een aanrader