Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
834 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Als ik zeg "super" dan gaat iedereen en heb ik geen plaats meer 😂😂😂 zo goed is ze. Mijn volgende boeking heb ik direct ter plaatse gedaan voor een vijf sterren behandeling.
Het zomerarrangement is een echte aanrader! Volledig ontspannen en als een nieuwe mens naar buiten gegaan!
Stefanie ontving me op een zeer vriendelijke, rustige manier. De behandeling was echt een 1,5 uur me time in een heel rustige omgeving. Zeker een aanrader!
Even ontspannen en een toffe babbel! Dankjewel voor de zachte en perfect gelakte nagels.
aangename ervaring in een veilige, rustige en professionele omgeving
97
1
97
98
99
117
99