Als ik zeg "super" dan gaat iedereen en heb ik geen plaats meer 😂😂😂 zo goed is ze. Mijn volgende boeking heb ik direct ter plaatse gedaan voor een vijf sterren behandeling.
Réalisé par Stefanie•Retouche de faux ongles
Hilde•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Het zomerarrangement is een echte aanrader! Volledig ontspannen en als een nieuwe mens naar buiten gegaan!
Réalisé par Stefanie•
Soin du visageVoir plus...
Max•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Stefanie ontving me op een zeer vriendelijke, rustige manier. De behandeling was echt een 1,5 uur me time in een heel rustige omgeving. Zeker een aanrader!
Réalisé par Stefanie•Soin du visage
Patty•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Even ontspannen en een toffe babbel! Dankjewel voor de zachte en perfect gelakte nagels.
Réalisé par Stefanie•Vernis semi-permanent pieds
Annelies•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
aangename ervaring in een veilige, rustige en professionele omgeving