Als ik zeg "super" dan gaat iedereen en heb ik geen plaats meer 😂😂😂 zo goed is ze. Mijn volgende boeking heb ik direct ter plaatse gedaan voor een vijf sterren behandeling.
Behandeling door Stefanie•Kunstnagels opvullen
Hilde•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het zomerarrangement is een echte aanrader! Volledig ontspannen en als een nieuwe mens naar buiten gegaan!
Behandeling door Stefanie•
PedicureToon alles…
Max•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Stefanie ontving me op een zeer vriendelijke, rustige manier. De behandeling was echt een 1,5 uur me time in een heel rustige omgeving. Zeker een aanrader!
Behandeling door Stefanie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Patty•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Even ontspannen en een toffe babbel! Dankjewel voor de zachte en perfect gelakte nagels.
Behandeling door Stefanie•Gellak pedicure
Annelies•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
aangename ervaring in een veilige, rustige en professionele omgeving