Vriendelijke dame. De voetjes zien er weer goed uit!
Behandeling door Stefanie•Gellak pedicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische dame die haar job met veel kennis en kunde uitvoert. Zeker een bezoekje waard!
Behandeling door Stefanie•Gellak pedicure
Patty•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zalige gelaatsverzorging, uurtje pure verwennerij.
Behandeling door Stefanie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ingrid•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer opnieuw genieten genieten en buiten komen met leuke nageltjes beter kan je het niet hebben
Behandeling door Stefanie•Kunstnagels opvullen
Lynn•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ging langs bij Stefanie voor het zomerarrangement. Ik wist niet goed wat ik van alles moest verwachten, maar wauw - wat een ontdekking! Ik was een nieuw persoon na de massage en uitgebreide gezichtsbehandeling.. helemaal ontspannen en gereinigd! Keep up the good work, Stefanie! :-)
Behandeling door Stefanie•Facials / Gezichtsbehandelingen