Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
834 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Vriendelijke dame. De voetjes zien er weer goed uit!
Fantastische dame die haar job met veel kennis en kunde uitvoert. Zeker een bezoekje waard!
Zalige gelaatsverzorging, uurtje pure verwennerij.
Elke keer opnieuw genieten genieten en buiten komen met leuke nageltjes beter kan je het niet hebben
Ik ging langs bij Stefanie voor het zomerarrangement. Ik wist niet goed wat ik van alles moest verwachten, maar wauw - wat een ontdekking! Ik was een nieuw persoon na de massage en uitgebreide gezichtsbehandeling.. helemaal ontspannen en gereinigd! Keep up the good work, Stefanie! :-)
96
1
96
97
98
117
98