Professionele aanpak, en super vriendelijk. Genoten van de behandeling..👍
Réalisé par Stefanie•Soin du visage
Karina•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
Great experience! Thank you for the friendliness and great job!
Réalisé par Stefanie•Beauté des pieds
Meagan•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
Een kwartiertje relaxen met een leuke babbel. Ook mijn treatment was uitstekend gedaan. Altijd tevreden
Réalisé par Stefanie•Épilation des sourcils à la cire
Melissa•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
Super genoten van mijn behandeling bij Stefanie! Een uurtje puur ontspannen!
Als je het salon binnenkomt, ruikt het overheerlijk, dus dan kom je al meteen in de stemming van verwennerij. Ook de producten die ze mij heeft aanbevolen, zijn super, en ik zie nu al resultaat.
Ook altijd een hele leuke babbel, dus ik ben grote fan! Tot snel!