Wauw zalig eindelijk weer mooie nageltjes met behulp van de zeer aangename stefanie altijd en plezier terug te mogen gaan 🤩🤩 dankjewel voor de goede zorgen
Réalisé par Stefanie•Ongles en gel
Lynn•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
Eindelijk na heel het Corona gebeuren mijn nageltjes weer kunnen laten verzorgen! Lekker bijgebabbeld en helemaal zen naar huis gegaan. Dankjewel!
Réalisé par Stefanie•Retouche de faux ongles
Lesley Freriks•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
Zeer beleefd en vriendelijk. Ik ga zeker nog terug en ga ook eens een gezichtsbehandeling proberen.
Réalisé par Stefanie•Ongles en gel
Hilde•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
Na de gezichtsbehandeling voelde mijn huid weer gevoed en strakker. Een heel goede uitleg gekregen over de producten en de massage was echt zalig! Ik kom zeker terug!
Réalisé par Stefanie•Soin du visage
Annelies Sebrechts•il y a environ 6 ans
Avis vérifié
Wat een heerlijke gezichtsbehandeling was dit. Ik heb er echt van genoten. Toen ik naar buiten ging was ik helemaal zen en had ik een mooie ‘glow’. Stefanie is een goede gastvrouw en laat je onmiddellijk op je gemak voelen. De producten die ze gebruikt voelden erg aangenaam en natuurlijk. Ook het gebruik van het led-apparaat vond ik een meerwaarde. Voor herhaling vatbaar!