Wauw zalig eindelijk weer mooie nageltjes met behulp van de zeer aangename stefanie altijd en plezier terug te mogen gaan 🤩🤩 dankjewel voor de goede zorgen
Behandeling door Stefanie•Gelnagels
Lynn•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk na heel het Corona gebeuren mijn nageltjes weer kunnen laten verzorgen! Lekker bijgebabbeld en helemaal zen naar huis gegaan. Dankjewel!
Behandeling door Stefanie•Kunstnagels opvullen
Lesley Freriks•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer beleefd en vriendelijk. Ik ga zeker nog terug en ga ook eens een gezichtsbehandeling proberen.
Behandeling door Stefanie•Gelnagels
Hilde•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Na de gezichtsbehandeling voelde mijn huid weer gevoed en strakker. Een heel goede uitleg gekregen over de producten en de massage was echt zalig! Ik kom zeker terug!
Behandeling door Stefanie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Annelies Sebrechts•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijke gezichtsbehandeling was dit. Ik heb er echt van genoten. Toen ik naar buiten ging was ik helemaal zen en had ik een mooie ‘glow’. Stefanie is een goede gastvrouw en laat je onmiddellijk op je gemak voelen. De producten die ze gebruikt voelden erg aangenaam en natuurlijk. Ook het gebruik van het led-apparaat vond ik een meerwaarde. Voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Stefanie•Facials / Gezichtsbehandelingen