Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
358 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
ik was zeeer tevreden
De plaatsen zijn licht en luchtig. Aangenaam om te vertoeven. En Loah....gelijk altijd: een heel leuke en aangename persoon. Voor mij is het altijd enkele uurtjes “Me Time”
Toffe zaak, toffe vrouw! Hier ga ik meer komen!
:)
Ik boekte online de klassieke gelaatsverzorging. Na een tijdje was ik zo ontspannen dat ik, denk ik, even in slaap ben gevallen. Zo heerlijk... Een echte aanrader!