De plaatsen zijn licht en luchtig.
Aangenaam om te vertoeven.
En Loah....gelijk altijd: een heel leuke en aangename persoon.
Voor mij is het altijd enkele uurtjes
“Me Time”
Mevr.•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Toffe zaak, toffe vrouw! Hier ga ik meer komen!
Anonyme•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
:)
Anonyme•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Ik boekte online de klassieke gelaatsverzorging. Na een tijdje was ik zo ontspannen dat ik, denk ik, even in slaap ben gevallen. Zo heerlijk... Een echte aanrader!