De plaatsen zijn licht en luchtig.
Aangenaam om te vertoeven.
En Loah....gelijk altijd: een heel leuke en aangename persoon.
Voor mij is het altijd enkele uurtjes
“Me Time”
Mevr.•almost 6 years ago
Verified review
Toffe zaak, toffe vrouw! Hier ga ik meer komen!
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
:)
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Ik boekte online de klassieke gelaatsverzorging. Na een tijdje was ik zo ontspannen dat ik, denk ik, even in slaap ben gevallen. Zo heerlijk... Een echte aanrader!