De plaatsen zijn licht en luchtig.
Aangenaam om te vertoeven.
En Loah....gelijk altijd: een heel leuke en aangename persoon.
Voor mij is het altijd enkele uurtjes
“Me Time”
Mevr.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toffe zaak, toffe vrouw! Hier ga ik meer komen!
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
:)
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik boekte online de klassieke gelaatsverzorging. Na een tijdje was ik zo ontspannen dat ik, denk ik, even in slaap ben gevallen. Zo heerlijk... Een echte aanrader!