Weer buiten gegaan met mooie en verzorgde nagels 🤗
Behandeling door Yana•Manicure
Katleen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd in goede handen bij Yana voor eender welke behandeling. Ze is vriendelijk, geeft professionele uitleg en zorgt voor een aangename sfeer.
Behandeling door Yana•Facials / Gezichtsbehandelingen
Karlien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker de moeite waard om door Yana in de watten gelegd te worden, je voelt je daarna helemaal ZEN , ik ga al een paar keer en ben telkens zeer tevreden
Behandeling door Yana•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superdame, altijd vriendelijk en lief, zeer tevreden van resultaat, kom hier altijd graag! Dankjewel