Zoals steeds prima behandeling! En nog een kerstcadeautje gekregen ook.
Behandeling door Yana•Gellak pedicure
Katrien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Yana is niet alleen super sympathiek maar ook mega getalenteerd. Ze weet duidelijk veel af van haar behandelingen en zal je op je gemak doen voelen vanaf je binnenkomt. Snel mijn vaste plekje geworden!
Behandeling door Yana•Wimper permanent
Jenta•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is sinds enkele jaren mijn vast adresje. Altijd heel mooie resultaten van de Lash Lift, blijven heel lang, je krijgt goed advies en de mogelijkheid om goede productjes te kopen voor een zo lang mogelijk resultaat en Yana kent haar vak heel goed. Aanrader!
Behandeling door Yana•Wimper permanent
Eline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tot in de puntjes in orde!
Behandeling door Yana•Manicure
Julie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Yana doet haar werk uitstekend. Zeer tevreden van mijn manicure. Keuze uit leuke en mooie kleurtjes. Buiten dit , Yana is ook een hele lieve dame. Echt een aanrader.