Weer buiten gegaan met mooie en verzorgde nagels 🤗
Réalisé par Yana•Manucure
Katleen•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Altijd in goede handen bij Yana voor eender welke behandeling. Ze is vriendelijk, geeft professionele uitleg en zorgt voor een aangename sfeer.
Réalisé par Yana•Soin du visage
Karlien•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Zeker de moeite waard om door Yana in de watten gelegd te worden, je voelt je daarna helemaal ZEN , ik ga al een paar keer en ben telkens zeer tevreden
Réalisé par Yana•Soin du visage
Anita•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Superdame, altijd vriendelijk en lief, zeer tevreden van resultaat, kom hier altijd graag! Dankjewel