Tweede keer, weer met Sofiya, en wauw wat een goede service!! Ook altijd een gezellige babbel met de meiden die er werken. Ik ben ZO blij met de ontdekking van dit salon.
Behandeling door Sofiia •Builder gel manicure
Margot Gebruers •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst, nagels ook zeer goed gedaan. Ik kom zeker terug!