Zeer vriendelijke meisjes, luisteren naar wat je wil en geven beste opties. Ik ben voor Biab geweest, deze blijft super lang op je nagels zitten en de kleur blijft goed. Ze werken heel hygiënisch en je hoeft nooit lang te wachten.
Behandeling door Ludmila •Builder gel manicure
Charlotte•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was amazing ❤️
Behandeling door Svitlana •Gellak manicure
Lauren•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve dame, gaf goede tips om nagels te verzorgen.
Behandeling door Svitlana •Nagelverlengingen
Bo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Topdames, allemaal altijd heel vriendelijk. Alles wordt direct proper gemaakt. Nagels zien er super uit!
Behandeling door Irina •Gellak manicure
kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn favoriet nagelsalon! Altijd snel, professioneel en goed werk, en de dames zijn super lief ❤️