Tweede keer, weer met Sofiya, en wauw wat een goede service!! Ook altijd een gezellige babbel met de meiden die er werken. Ik ben ZO blij met de ontdekking van dit salon.
Réalisé par Sofiia •Manucure au gel de construction
Margot Gebruers •il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst, nagels ook zeer goed gedaan. Ik kom zeker terug!
Réalisé par Irina •Manucure au gel de construction
Sarah•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Perfect like always by Marianna
Réalisé par Svitlana •Retouche de faux ongles
Deborah•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Perfect!!!
Réalisé par Irina •Vernis semi-permanent mains
Vered•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Très professionnel
Réalisé par Irina •Manucure au gel de construction