Super! Het beste salon van Antwerpen! Professionele aanpak, kwaliteitsproducten, ik ben zeer tevreden!😍
Behandeling door Ludmila •Gelnagels
Iana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangename ervaring - zeker ga ik opnieuw terug naar daar!
Behandeling door Yana •Rug-, schouder- en nekmassage
Li•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!!! Alles super! Tijdig, mooi en goede service.
Behandeling door Oksana •Builder gel manicure
Emma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze hebben altijd wel een geweldige oplossing om je gelukkig naar huis te sturen. Als nagelbijter heb ik een stukje van mijn zelfvertrouwen terug wat ik even verloren was! Thanks ladies!!!😘