I get my nails done by Le every month. Great job every time!
Behandeling door Le •Gelnagels
Alice•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze heeft mijn nagels gedaan – ze was een vriendelijke meid, maar ik denk dat mijn nagels met materiaal van lage kwaliteit zijn gedaan. Ze begonnen al los te laten en er zit lucht onder bijna al mijn nagels. Dit alles gebeurde precies op de derde dag na het zetten. Ik heb ze vrijdag laten doen, en op maandag waren al twee nagels helemaal kapot.
Behandeling door Le •Builder gel manicure
mariami•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zalig, praktisch perfect! Ludmilla heeft een enorm oog voor detail, zoals iedereen die bij Sofiya werkt!
Behandeling door Ludmila •Gelnagels
Melissa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste French everrrrrr, perfectie gewoon. Zoals elke keer wel, haha.