Super! Het beste salon van Antwerpen! Professionele aanpak, kwaliteitsproducten, ik ben zeer tevreden!😍
Réalisé par Ludmila •Ongles en gel
Iana•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Aangename ervaring - zeker ga ik opnieuw terug naar daar!
Réalisé par Yana •Massage du dos, des épaules et du cou
Li•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Top!!! Alles super! Tijdig, mooi en goede service.
Réalisé par Oksana •Manucure au gel de construction
Emma•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Ze hebben altijd wel een geweldige oplossing om je gelukkig naar huis te sturen. Als nagelbijter heb ik een stukje van mijn zelfvertrouwen terug wat ik even verloren was! Thanks ladies!!!😘
Réalisé par Irina •Ongles en gel
Fats•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Impeccable comme toujours!! Love the BIAB!
Réalisé par Ludmila •Manucure au gel de construction