Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
3841 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Zeer professioneel werk, altijd vriendelijk. Behandeling door Lyudmila.👍👍👍💫💫💫
I am very satisfied with the service in this salon! Everything is at the highest level: from the friendly welcome to the professional approach of the master.
Altijd geweldige service en een prachtig resultaat! Ik ben inmiddels een vaste klant en rijd met plezier elke keer van Oosterhout (NL) naar Antwerpen om mijn nagels te laten doen bij Sofiya Nailcare. Le is mijn favoriete styliste – ze werkt nauwkeurig, snel en is bovendien ontzettend vriendelijk. Echt topkwaliteit!
Feels like home! Heel blij met het resultaat van mijn gelnagels!
Biab bij Ludmila 👌🏼👌🏼