Ik vond het hele aangename behandeling. Ik werd goed verzorgd met een glaasje water en een koekje.
Gellak pedicureToon alles…
Judith•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Er was helaas een vertragen en heb even moeten wachten. Maar het was het wachten zeker waard. Het personeel is zeer vriendelijk en ze werken daar heel hard.
Behandeling door Le •
PedicureToon alles…
Liesbeth•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Er wordt de tijd genomen om erg precies te werk te gaan wat telkens een top resultaat oplevert. Een echte aanrader!
Behandeling door Ludmila •
Gellak pedicureToon alles…
Karlien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heel fijne ervaring, ik ga zeker terug!
Behandeling door Svitlana •Vrouwen harsen - gezicht
Houda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
As always an amazing service from Snizhana and friendly atmosphere in the entire salon.