Ik vond het hele aangename behandeling. Ik werd goed verzorgd met een glaasje water en een koekje.
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Judith•12 months ago
Verified review
Er was helaas een vertragen en heb even moeten wachten. Maar het was het wachten zeker waard. Het personeel is zeer vriendelijk en ze werken daar heel hard.
Treatment by Le •
PedicureShow all…
Liesbeth•12 months ago
Verified review
Er wordt de tijd genomen om erg precies te werk te gaan wat telkens een top resultaat oplevert. Een echte aanrader!
Treatment by Ludmila •
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Karlien•about 1 year ago
Verified review
Het was een heel fijne ervaring, ik ga zeker terug!
Treatment by Svitlana •Face Waxing
Houda•about 1 year ago
Verified review
As always an amazing service from Snizhana and friendly atmosphere in the entire salon.