Super vriendelijke mensen, ook mooi afgewerkt. Alleen waren verschillende vingers aan het bloeden en was de lamp op bepaalde momenten echt te heet.
PedicureToon alles…
Ilma•12 maanden geleden
Geverifieerde review
I always feel better after going there—my nails look amazing! ✨
Behandeling door Ludmila •Gelnagels
Caroline•12 maanden geleden
Geverifieerde review
An amazing pedicure! Feeling refreshed and pampered.
Behandeling door Oksana •Pedicure
Sofie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst
Behandeling door Irina •Gellak pedicure
Johanna•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu al een jaar klant en altijd zeer tevreden over het resultaat! Ludmila is niet alleen vriendelijk, maar ook zeer professioneel en ervaren in haar vak! Kan het alleen maar aanraden!