Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
3841 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Super vriendelijke mensen, ook mooi afgewerkt. Alleen waren verschillende vingers aan het bloeden en was de lamp op bepaalde momenten echt te heet.
I always feel better after going there—my nails look amazing! ✨
An amazing pedicure! Feeling refreshed and pampered.
Vriendelijke ontvangst
Ik ben nu al een jaar klant en altijd zeer tevreden over het resultaat! Ludmila is niet alleen vriendelijk, maar ook zeer professioneel en ervaren in haar vak! Kan het alleen maar aanraden!