Super vriendelijke mensen, ook mooi afgewerkt. Alleen waren verschillende vingers aan het bloeden en was de lamp op bepaalde momenten echt te heet.
Manucure au gel de constructionVoir plus...
Ilma•il y a 12 mois
Avis vérifié
I always feel better after going there—my nails look amazing! ✨
Réalisé par Ludmila •Ongles en gel
Caroline•il y a 12 mois
Avis vérifié
An amazing pedicure! Feeling refreshed and pampered.
Réalisé par Oksana •Beauté des pieds
Sofie•il y a 12 mois
Avis vérifié
Vriendelijke ontvangst
Réalisé par Irina •Vernis semi-permanent pieds
Johanna•il y a 12 mois
Avis vérifié
Ik ben nu al een jaar klant en altijd zeer tevreden over het resultaat! Ludmila is niet alleen vriendelijk, maar ook zeer professioneel en ervaren in haar vak! Kan het alleen maar aanraden!