seda was heel vriendelijk en mijn haartjes zagen er heel goed uit :)
Styling door Seda•Vrouwen knippen
anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vlotte, vriendelijke en professionele service.
Styling door Seda•Balayage
Lien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste bezoek, op aanraden van een buurvrouw, en een aangename kennismaking met Ben. Heel leuk dat hij de tijd neemt om zijn klanten te leren kennen om hen met de juiste snit naar buiten te laten stappen.
Behandeling door Seda•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Els•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Styling door Ben•Kleuren - volledig
chantal•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aangenaam salon. Er wordt heel hygiënisch gewerkt door competente mensen. Aanrader !