Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
1850 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
seda was heel vriendelijk en mijn haartjes zagen er heel goed uit :)
Vlotte, vriendelijke en professionele service.
Eerste bezoek, op aanraden van een buurvrouw, en een aangename kennismaking met Ben. Heel leuk dat hij de tijd neemt om zijn klanten te leren kennen om hen met de juiste snit naar buiten te laten stappen.
Super
Heel aangenaam salon. Er wordt heel hygiënisch gewerkt door competente mensen. Aanrader !
67
1
67
68
69
226
69