seda was heel vriendelijk en mijn haartjes zagen er heel goed uit :)
Réalisé par Seda•Coupe femme
anoniem•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Vlotte, vriendelijke en professionele service.
Réalisé par Seda•Balayage
Lien•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Eerste bezoek, op aanraden van een buurvrouw, en een aangename kennismaking met Ben. Heel leuk dat hij de tijd neemt om zijn klanten te leren kennen om hen met de juiste snit naar buiten te laten stappen.
Réalisé par Seda•
Épilation des sourcils à la cireVoir plus...
Els•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Super
Réalisé par Ben•Coloration tête complète femme
chantal•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Heel aangenaam salon. Er wordt heel hygiënisch gewerkt door competente mensen. Aanrader !