Ik ben heel blij met mijn nieuw summerproof kapsel!
Heel fijn en super net kapsalon.
Ben nam de tijd om te luisteren naar wat ik precies wou, en gaf ook nuttig advies.
Het resultaat was nog beter dan ik had verwacht; de lengte perfect en m'n haar heel prachtig uitgedund in vederlichte laagjes.
Bedankt Ben, ik kom zeker terug!
Styling door Ben•Vrouwen knippen
Sandra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een opfrissing/knipbeurt gehad van Seda.
Rustige ontspannen sfeer.
Mooi resultaat, tevreden :)
Styling door Seda•Vrouwen knippen
lara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Can’t remember the last time I was genuinely happy with a hair cut, but I was this time! Received compliments from family and friends as well so will definitely go again.
Styling door Seda•Vrouwen knippen
Tamara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect as usual.
Styling door Ben•Mannen knippen
Dan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi Salon, Rustige sfeer, Persoonlijke, vriendelijke en attente service.
Getalenteerde kapper. Luistert naar de wensen van zijn klant.
Ik ben steeds heel tevreden van het resultaat van de knipbeurt.