Ik ben heel blij met mijn nieuw summerproof kapsel!
Heel fijn en super net kapsalon.
Ben nam de tijd om te luisteren naar wat ik precies wou, en gaf ook nuttig advies.
Het resultaat was nog beter dan ik had verwacht; de lengte perfect en m'n haar heel prachtig uitgedund in vederlichte laagjes.
Bedankt Ben, ik kom zeker terug!
Réalisé par Ben•Coupe femme
Sandra•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Vandaag een opfrissing/knipbeurt gehad van Seda.
Rustige ontspannen sfeer.
Mooi resultaat, tevreden :)
Réalisé par Seda•Coupe femme
lara•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Can’t remember the last time I was genuinely happy with a hair cut, but I was this time! Received compliments from family and friends as well so will definitely go again.
Réalisé par Seda•Coupe femme
Tamara•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Perfect as usual.
Réalisé par Ben•Coupe homme
Dan•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Mooi Salon, Rustige sfeer, Persoonlijke, vriendelijke en attente service.
Getalenteerde kapper. Luistert naar de wensen van zijn klant.
Ik ben steeds heel tevreden van het resultaat van de knipbeurt.