Als iemand mijn stress kan wegnemen dan is het Ben...
Styling door Ben•Mannen knippen
Peter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede knipbeurt. Heel erg wat ik wenste!
Styling door Seda•Vrouwen knippen
Isabelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The first time at this salon was heaven and the colour came out absolutely stunningly. Seca is amazing, attentive, knowledgeable and I will always be happy to book with them in the future.