Als iemand mijn stress kan wegnemen dan is het Ben...
Réalisé par Ben•Coupe homme
Peter•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Goede knipbeurt. Heel erg wat ik wenste!
Réalisé par Seda•Coupe femme
Isabelle•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
The first time at this salon was heaven and the colour came out absolutely stunningly. Seca is amazing, attentive, knowledgeable and I will always be happy to book with them in the future.