Steeds in goede, deskundige handen. Een moment van rust om naar uit te kijken. Gemeende vriendelijkheid. En Seda die me weer “jeune” doet voelen, met haar complimentjes. 👍🏻👏🏻
Réalisé par Ben•Coupe homme
Bart•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Ik ben heel tevreden over me wenkbrauwen zeker een aanrader om te gaan
Réalisé par Ben•Épilation des sourcils à la cire
Lulu•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zeer fijne ervaring
Réalisé par Seda•Coupe femme
Ingrid•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Als je bij Signature binnenkomt voel je je meteen ontspannen. Ben en Seda zijn professionele, vriendelijke en ervaren kappers. Ze weten precies wat je staat en begrijpen wat je wil. Ik kom er steeds blij buiten. Een top en classy kapsalon!
Réalisé par Ben•Coloration tête complète femme
Loore•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
De deskundige aanpak en het luisteren naar de wensen van de cliënt en deze ook in de praktijk omzetten waardeer ik zeer. Het salon is tiptop in orde en er wordt zeer goed gelet op de hygiëne. Een aanrader!!!!