Telkens een heerlijk rust-momentje als ik bij Signature ben. De timings (uur van afspraak) worden telkens stipt gerespecteerd. Met Ben's professionaliteit en hartelijkheid, en Seda haar kleur-expertise, breng ik hier altijd met veel plezier een uurtje of zo door.
Styling door Seda•Kleuren - volledig
Karen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Ben•Mannen knippen
Viktor•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hopeloos op zoek naar een trendy kapper en denk dat ik hem heb gevonden!
Styling door Ben•Kleuren - volledig
Verhaege•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al vele jaren bij Signature. Hun slogan ‘Recoiffe-moi le moral’ mag je dan ook letterlijk nemen. Ben is heel getalenteerd, attent, deskundig en weet precies wat bij je stijl en gezicht past. Ik kom er altijd heel tevreden buiten! Het salon ademt ook rust en schoonheid uit, als een eiland in de drukke stad. Niet aarzelen, doen!