Telkens een heerlijk rust-momentje als ik bij Signature ben. De timings (uur van afspraak) worden telkens stipt gerespecteerd. Met Ben's professionaliteit en hartelijkheid, en Seda haar kleur-expertise, breng ik hier altijd met veel plezier een uurtje of zo door.
Styled by Seda•Ladies' Full Head Colouring
Karen•over 1 year ago
Verified review
Top!
Styled by Ben•Men's Haircuts
Viktor•over 1 year ago
Verified review
Hopeloos op zoek naar een trendy kapper en denk dat ik hem heb gevonden!
Styled by Ben•Ladies' Full Head Colouring
Verhaege•over 1 year ago
Verified review
Ik kom al vele jaren bij Signature. Hun slogan ‘Recoiffe-moi le moral’ mag je dan ook letterlijk nemen. Ben is heel getalenteerd, attent, deskundig en weet precies wat bij je stijl en gezicht past. Ik kom er altijd heel tevreden buiten! Het salon ademt ook rust en schoonheid uit, als een eiland in de drukke stad. Niet aarzelen, doen!